onsdag 7 januari 2009

Rex, the movie.

I skrivande stund är klockan snett efter midnatt. Borde sova för länge sedan då morgondagen inte låter sig dröja. Väcklarklockan, iform av en 3-årig son, är ställd på 07:03. Jo, så exakt är han! Det är då han ropar "FÄÄÄÄRDIG!" från toaletten.

Men eftersom jag är ny här så måste det undersökas, fixas och trixas.

Kul att kunna lägga upp filmsnuttar! Men ett varningens finger kanske vore på sin plats.
Om fotografier är utlämnande, vad är då inte filmer...

Här har jag klippt och klistrat med det lilla jag har i filmväg från träningar med min förra tjänstehund Rex. Kanske inte allt för utlämnande.

Håll till godo!

090519 - Filmklippet är på begäran bortplockat.

//Hundvaktaren

1 kommentar:

  1. JA du... en stor hund är inte att leka med i alla lägen... om den inte heter Tindra... försöker föreställa mig "Fnulan" i ett läge där det gäller att försvara ledaren... viljan finns där men hon passar nog bättre som en hovnarr, haha.

    Ska kolla nästa inlägg...

    SvaraRadera