lördag 31 januari 2009

Räkna med besök!

Ja int´ ä man då nån raketfårskare int´!

Försöker få till en besöksräknare efter tips från Diamantbruden men tidsoptismist som jag är så sprack planerna innan ens det börjat fungera.
Sånt kan ju inte va så jäkla svårt...
Nu har grabbarna vaknat efter sin allt för långa lunchlur och mellanmålet hägrar, så besöksräknaren får vänta!
Men SUSNET kan i allafall räkna med besök av Hundvaktaren i framtiden. På nått sätt så ska jag väl ändå få till det!


20:35 Inte ett larm att åka på. Vad gör man... Sätter sig vid datorn och trixar lite. Egenkär som jag är så addade jag mig till BLOGGTOPPEN. Vem vet, man kanske får någon ny läsare?!?

2 kommentarer:

  1. Diamantbruden här igen.

    Vad sägs om följande googleträff:

    "jag tror jag gillar killar" !!!!

    På mitt inlägg "en kille i kalsonger" tror jag... Ehhhh...??!!!!!

    Efter denna kommentar lämnar jag ifred dig en dag eller två :D

    SvaraRadera
  2. Tack så snällt skrivet av dig till mig =)=)

    Natt förstör mig och jag hann inte ens förstå vad som var förrens jag var riktigt nere och hade det inte varit för en bra GL och Chef så vet jag inte hur det skulle sluta. NU blir det dag på from fredag och jag är gladare än någonsin,

    Helfin =)=)

    SvaraRadera