tisdag 3 mars 2009

Ibland går det fort. Lite väl fort!

I jobbet kör vi Skoda Octavia. Klockrena och "förnuftiga" på alla sätt och vis.
Lagom storlek, bekväma och verkar gå riktigt billigt åxå.
Jag kör larmutryckning i hela länet och då vill det till att man är grym på att hitta, eller har GPS...
Jag har GPS!
Den är min bästa vän i natten. Hur klarade man sig tidigare.
Jo, man använde kartor och lärde sig att hitta. Nu knappar man in en adress och dundrar iväg. När man väl är klar och ska vända åter så har man ingen aning om hur man tagit sig dit. Tur att det då finns en "HEM"knapp och vips är man på gång igen.
Observera maxfarten... Inte illa!
//Hundvaktaren

1 kommentar:

  1. Har också hört att Skoda ska vara bra och energisnål. Däremot mindre krocksäker. Om jag skaffar bil så har jag tänkt det märket.Har inte tänkt krocka.

    SvaraRadera