torsdag 9 april 2009

Riktig skitläsning

Min blogg är verkligen skitläsning!
Jo, jag har faktiskt via mail fått mina farhågor bekräftade. För vad är det som gör att just jag ska sitta och skriva något som intresserar just dig. Vem tror jag att jag är egentligen... Det jag skriver om handlar ju om mig och det som händer i min närhet. Varför sitter man då och lägger ut något sådant skit för allmän beskådan?

Mailet skickades av min Abiskoboende bror, a.k.a. "Goretex-brorsan":
Hej! Mycket jobb, lr? Det händer inte så mycket på bloggen vilket leder till allvarliga problem för mig då din blogg är bästa dasslitteraturen...

Se där! Ren och skär skitläsning!

//Hundvaktaren

6 kommentarer:

  1. Men, hick! Det gör inget att inläggen kommer med spridda skurar. Då hinner chocken lägga sig mellan varven. Hehe. Nää, nu skojar jag. Skriv mera vettja!

    SvaraRadera
  2. Hahaaa, snygg bild!!!!!
    Håller med föregående skrivare....
    Glad Påsk!
    Själv drar jag till Blåkulla strax

    SvaraRadera
  3. Okej... okej... jag lever uppenbarligen kvar på 80-talet när jag trodde att ni killar fortfarande läste Biltema när ni... ja... du vet. Annat är det nu när de små söta datorerna går att ha med sig överallt...

    (Jag ska inte kritisera, jag har som sagt dagar när jag dricker morgonkaffet sittande på toalocket och det är snäppet värre!!)

    Glad påsk på er alla!!

    SvaraRadera
  4. Har du tagit bilden, är det du och hur i hela friden har du då gjort!!!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Ms D:
    Jo, jag läser fortfarande Biltema och andra motorrelaterade tidningar/kataloger på "brusfotöljen". Det är min yngre bror som gått vidare till den nya tekniken och är uppkopplad även på muggen. Hemska värld! Vart skall detta sluta!?!
    Och bilden, på mina orakade ben, tog jag med datorn (den enda gången den fick följa med in på muggen) för att det va batteritorsk på kameran.

    SvaraRadera