torsdag 17 april 2014

Julfest

Sedan åtta år tillbaka har hon jobbat som receptionist på företaget jag besöker med anledning av att inbrottslarmet har utlöst.

I åtta år har hon sett personal och kunder komma och gå, men ikväll såg hon ljuset.

Ikväll mötte hon mannen med stort "M".

Ikväll mötte hon MIG!


När jag skrivit av hennes leg ger jag tillbaka det och gratulerar henne på hennes födelsedag som visar sig vara imorgon.


-Fan va jag ääälschkar dig! får jag till svar.

Jobbar du nu eller ska du ha ett glas vin?

Därefter följde ett och annat om hur läcker jag va.


Det är julfest på adressen och kvinnan ifråga har verkligen gått "all in" på bjudvinet.


Men om man bortser hennes extrema berusning så tar jag åt mig av hennes smicker.

Om man bortser från att jag tydligen blev hennes "kvart i tre-ragg" så kommer hennes flirt att bära mig genom hela natten.


❤️ Kära bloggers, jag älschkar er! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar